Diensten

Financiële werkzaamheden

• Het vervaardigen van de jaarlijkse begroting.
  • Het verzorgen van de administratie en incasso van de voorschot- en definitieve bijdragen.
  • Het opstellen van de jaarrekening.
  • Het beheren van bankrekeningen spaarrekeningen en deposito’s van de vereniging.
  • Het verrichten van betalingen aan crediteuren van de vereniging.
  • Het voldoende verzekerd houden van het object.

Administratieve werkzaamheden

• Het organiseren, uitschrijven en notuleren van de jaarlijkse ledenvergadering.
  • Het voeren van een ledenadministratie.
  • Het verzorgen van alle correspondentie de Vereniging betreffende.
  • Het uitvoeren van de werkzaamheden die verband houden met de door de ledenvergadering genomen besluiten.
  • Het volgen van de bepalingen in de splitsingsakte en de door de Vereniging genomen besluiten.
  • Het bijhouden van het archief van de Vereniging.

Dagelijks onderhoud, contractbeheer en
planmatig onderhoud

• Het verzorgen van onderhoud en technisch beheer van gemeenschappelijke gedeelten, 24/7,
    dus ook buiten kantoortijden.
  • Het opstellen van een basis meerjarenonderhoudsplanning voor het onderhoud van het gebouw en de gemeenschappelijke installaties.
  • Het afsluiten van onderhoudscontracten voor technische installaties en gemeenschappelijke voorzieningen.
  • Het afhandelen van schades.
  • Het selecteren van aannemers, eventueel in overleg met het bestuur/technische commissie.
  • Het aanvragen van offertes en het beoordelen daarvan op prijs en kwaliteit.
  • Het uitvoeren van controle op de uitvoering van werkzaamheden.
  • Het ter beschikking stellen van een telefonisch meldpunt voor urgente storingen.

Kascontrole

• Het verlenen van inzage in de administratie aan de leden van de kascontrolecommissie en het toelichten van het verslag op de ALV.
  • Accountant
  • Indien gewenst kan er door een accountantskantoor een formele beoordeling van de jaarstukken en het gevoerde financiële beleid worden aangeleverd.
Indien u naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen heeft en / of een vrijblijvende offerte wenst te ontvangen voor het beheer van uw VvE, dan verzoeken wij u om hiervoor met ons contact op te nemen.